Monday, June 1, 2009

ACCIDENT

Huh hari hari yg malang buat aku...
hari nie 1 JUN 2009 hari sgt malang..
hahahaha..padan muke aku...
1 JUN 2009 jam 3.50 ptg
bertempat di Bulatan Kayangan
Seksyen 13 Shah Alam...
kesian mamat pos malaysia tu..
suke2 aku je langgar dier...
nasib baek dier tade pape..
kalo x mati la aku...
hahahaha..:-p
ptg tu dengan tidak sengaje aku terlajak
simpang kt bulatan tu.. selambe jer aku
balas steering vivas kesayangan kuh itu....
baek nye aku balas... xperasan plak ader
mamat posmen kt sebelah... ape lg gedegang..!!!
kene kete aku... pergh...!!! time tu aku view je dier..
bukan risau pasal kete.. aku risau kot mamat tu
gol ker.... mati aku kalau jadi pape kt dier..
nasib bek tade pape.. aku terus kuar dr kete..
nmpk geng2 posmen lain sampai...
cuak gak aku...!!! aku terus g kt mamat tu
minx maaf kt dier.. berangin gak muke mamat tu..
mmg salah aku pon...
huh..!!! cuak gak aku td..
kemek la sket kete aku tu..
adoiyai penin nie..
duit lg nie....hahaha...
tapela yg penting mamat tu xder pape..
aku kasi la dier duit ubat sket...
sbg menebus dosa aku td...
ni sume sbb aku tension xdapat balek ipoh la nie..
aduhhhh.....!!!

2 comments:

  1. sek bek xde pape kn..
    perghh geng die smpai lak tuh..
    lg la cuak keto lutut..
    huhu ;)
    sbr ye bob..
    peace!~

    ReplyDelete
  2. huhuu... taw xper..
    kalo x naye je
    kene hantam ngan beg surat
    dier tu...
    hahahaha....

    :-moral-: mengaku la salah kalau mmg kiter yg bersalah.

    ReplyDelete